DisMED.ro a creat pentru dumneavoastra un sistem de comanda simplu, rapid si eficient astfel incat pentru realizarea unei comenzi nu este necesara inscrierea.
Pasul 1 - Alege produsul dorit
Odata ce ati gasit produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Se va deschide pagina cosului de cumparaturi, unde veti vizualiza lista produselor si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos.
Puteti oricand sa vizualizati cosul de cumparaturi si sa va continuati cumparaturile prin butonul “Continua”.
La terminarea cumparaturilor apasati butonul “Comanda”.
Pasul 2 - Autentificare
Se va deschide o pagina prin intermediul careia va veti inregistra completand email-ul, parola si apoi apasati butonul “Cont nou”. In cazul in care ati mai cumparat de la noie introduceti email-ul, parola si apoi apasati butonul “Logare”.
Pasul 3 - Completeaza datele personale
Se va deschide o pagina pentru completarea datelor personale si a adresei de livrare. Dupa introducerea datelor apasati butonul “Trimite comanda”.
In urma realizarii comenzii veti primi automat un e-mail de confirmare.
Plata la livrare
Garantii
La livrarea produselor veti primi certificatul de garantie impreuna cu factura.
Daca apar probleme va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@dismed.ro
Info stoc
In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la stocurile disponibile. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:
In stoc – produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.
La comanda - produsul nu este disponibil momentan, insa puteti contacta compania DisMED iar produsul poate fi livrat in 2-4 saptamani.
Retururi de produse
Returul produselor va putea fi solicitat intr-una din urmatoarele situatii:
Produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site. In aceasta situatie produsul va fi inlocuit cu un altul, sau la cerere, se va returna contravaloarea acestuia.
Produsul comandat este nefunctional in primele 24 ore de la receptie, sau coletul prezinta deteriorari. In aceasta situatie produsul va fi inlocuit cu unul nou. In cazul in care coletul prezinta deteriorari vizibile la primire, va recomandam sa refuzati receptia lui.
Produsul este livrat gresit. In aceasta situatie, va rugam sa ne anuntati cat mai curand pentru a putea returna produsul si a-l inlocui cu altul nou.
Renuntarea la cumparare. In aceasta situatie, sunteti obligat sa anuntati acest lucru in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaj original, accesorii, etichete, documente insotitoare). Rambursarea contravalorii se va realiza in termen de maxim 30 zile de la data returului. In cazul in care, produsul returnat nu se afla intr-o stare corespunzatoare, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru acoperirea diferentei de pret rezultata, sau, la cerere si pe cheltuiala dumneavoastra, va vom reexpedia produsul.
In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui de renuntare la cumparare, DisMED va suporta costurile de retur si transport.
In toate cazurile, cu exceptia celui referitor la defectele din perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, mai exact in ambalajul original, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Daca aceste conditii nu sunt respectate DisMED isi rezerva dreptul de a refuza returul produselor.
Informare si suport
DisMED.ro ofera informatii si suport pentru orice situatie aparuta in legatura cu produsele sale: livrari, preturi, starea stocurilor, garantii si reclamatii.
Pentru informatii si suport ne puteti contacta prin e-mail la adresa contact@dismed.ro .
Ne angajam sa raspundem prompt solicitarilor dumneavoastra intr-un termen de maxim 24 - 48 ore.
Reclamatii si sesizari
Pentru orice reclamatii si sesizari cu privire la comanda, livrarea produselor, retur, service sau altele, va rugam sa ne contactati prin e-mail la contact@dismed.ro
Ca sa crestem operativitatea, va rugam sa specificati in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, datele din scrisoarea de expeditie etc.